De groepen

Inzet personeel schooljaar 2024-2025.

We gaan volgend jaar weer werken met 4 combinatiegroepen.

We nemen voor de zomervakantie afscheid van juf Hannie. Zij zal na de zomervakantie haar werk als onderwijsassistente voortzetten op de school in Beekbergen.

Na de zomervakantie wordt juf Janny naast haar werkzaamheden als directeur van obs Oosterhuizen ook ingezet op een andere school als directeur. Dat betekent dat ze na de vakantie 2 dagen aanwezig zal zijn, namelijk op maandag en woensdag. Ze blijft altijd bereikbaar op haar mailadres JVelzing@Leerplein055.nl

Juf Chantal heeft tot de kerstvakantie nog een ochtend ouderschapsverlof. Michael Romein zal haar taken overnemen op vrijdagochtend. Juf Chantal is tot de kerstvakantie op maandag, dinsdag en donderdag aanwezig en zal na de kerstvakantie weer haar volledige uren werken.
Juf Zoë krijgt uitbreiding van uren en gaat één ochtend meer werken.
Juf Esther (kwaliteitscoördinator) gaat één ochtend meer werken en is voor twee en halve dag aan onze school verbonden.

.

In onderstaand schema ziet hoe de leerkrachte ingezet in de groepen.

Groep 1/2 Groep 3/4 Groep 5/6 Groep 7/8
Maandag Juf Grada Juf Zoë Meester Leon Meester Marvin
Dinsdag Juf Grada Juf Zoë Meester Leon Meester Marvin
Woensdag Juf Grada Juf Zoë Meester Leon Meester Marvin
Donderdag Juf Grada Juf Zoë Juf Sigrid Meester Marvin
Vrijdag Juf Sigrid Juf Zoë Meester Leon/juf Sigrid Meester Marvin

De leerkrachten hebben een aantal dagen per jaar een werkdrukverminderingsdag. Zij staan die dag niet voor de groep maar werken aan hun administratie, voorbereidingen enz. Vaak zijn ze die dag ook niet aanwezig, maar werken thuis. Deze dagen zijn op dinsdag en juf Sigrid neemt dan de groep over.

Meester Leon begeleidt op vrijdagmiddag de projectgroep. Juf Sigrid is dan in groep 5 en 6.

Juf Chantal werkt als onderwijsassistente bij ons op school. Zij wordt op plekken ingezet waar ondersteuning nodig is.

Juf Dinie werkt als conciërge/administratief medewerkster. Zij is elke ochtend aanwezig. Soms werkt juf Dinie ook met individuele kinderen of kleine groepjes kinderen om de leerkracht te ondersteunen.