

Documenten
Klachtenregeling
Bij elke organisatie waar mensen samenwerken, kunnen er soms problemen ontstaan. Vaak worden deze problemen snel en goed opgelost. Toch kan het voorkomen dat je als ouder een klacht hebt.
We vinden het belangrijk dat je je gehoord voelt en nemen alle klachten serieus. Om samen naar een passende oplossing te zoeken, hebben we een klachtenprocedure opgesteld.
Heb je een klacht?
- Bespreek je klacht eerst met de leerkracht van je kind;
- Als er geen oplossing gevonden is, kun je met je klacht terecht bij de directeur van onze school;
- De interne of externe contact vertrouwenspersoon kan het proces ondersteunen. Onze interne contact vertrouwenspersoon is: M. van Veldhuizen, tel. 055-5061363, e-mailadres: mvanveldhuizen@leerplein055.nl. Onze externe contact vertrouwenspersoon is: Yvonne Kamsma, tel. 06 140 016 72, yvonne.kamsma@ijsselgroep.nl.
Komen jullie er niet samen uit?
​Leerplein055 beschikt over een eigen klachtenregeling en is aangesloten bij de Landelijke Klachtencommissie Onderwijs.

Ook interessant
Talentgericht onderwijs
Met ons talentgerichte onderwijs geven we alle kinderen de kans om uit te blinken.
Ons team
Met elkaar gaan onze leerkrachten voor goed onderwijs op een fijne school waar alle kinderen zich op hun gemak voelen.
Rondleiding
Nieuwsgierig naar ons onderwijs en de fijne sfeer in ons gebouw?