Netwerk Apeldoorn

woensdag 29 mei 2024

Onze school is onderdeel van een groter netwerk aan professionals. Soms is het fijn dat professionals uit een andere discipline meedenken over wat uw zoon/dochter nodig heeft. We willen deze nieuwsbrief de gelegenheid nemen om er enkele uit te lichten. Als u naar aanleiding van de informatie meer wilt weten dan kunt u dit via de groepsleerkracht kenbaar maken of direct met de betreffende organisatie contact opnemen.

Rondkomen in Apeldoorn
Het kan zijn dat het lastig is om financieel rond te komen nu veel dingen duurder worden. Gemeente Apeldoorn heeft een boekje ontwikkeld, Rondkomen in Apeldoorn. Dit boekje bevat informatie betreffende regelingen, organisaties en activiteiten die u kunnen helpen.

Centrum voor Jeugd en Gezin (CJG)
Na de zomervakantie biedt CJG weer enkele trainingen aan, zoals de emotieregulatietraining Emoties de Baas, sociale vaardigheidstraining Kr8kidzz en KIES (Kinderen in echtscheidingssituaties). Daarnaast hebben wij regelmatig contact met de jeugdverpleegkundigen Merel & Rob. U kan ze ook direct benaderen via onderstaande gegevens. Zij denken graag met u mee en kunnen u adviseren of doorverwijzen naar jeugdarts of pedagogen van het CJG.

Rob Swennenhuis, jeugdverpleegkundige
0614760873, jgzbeekbergen@cjgapeldoorn.nl